Zarządzanie obsługą klienta i pomocą techniczną z ManageEngine

Otworzyliśmy Support Center, aby jeszcze bardziej zwiększyć komfort współpracy z naszymi klientami. Załóż ticket, a nasz zespół inżynierów zajmie się resztą, regularnie informując o prowadzonych pracach i statusie zgłoszenia.

Aby zwiększyć komfort współpracy z naszymi klientami i dostarczyć wsparcie technicznej najwyższej klasy, wdrożyliśmy rozwiązanie helpdesk światowego lidera, firmy ManageEngine.

SupportCenter Plus to internetowe oprogramowanie centrum obsługi technicznej, które umożliwia organizacjom wydajne zarządzanie zgłoszeniami klientów, informacjami o koncie i kontaktach, umowami poziomu usług, a także pozwala zapewniać nadzwyczajny poziom obsługi klienta.

W skrócie

  • Oparte na sieci web oprogramowanie do obsługi klienta
  • Zarządzanie zgłoszeniami, kontami i informacjami kontaktowymi klientów
  • Śledzenie i zarządzanie wiadomości e-mail od klientów w formie zgłoszeń problemów za pomocą rozbudowanego systemu zarządzania wiadomościami e-mail.
  • Zarządzanie wieloma umowami na usługi i powiązanymi planami wsparcia, aby obsługiwać klientów na czas i odpowiednio rozliczać się z klientami.

Dostęp do systemu zgłoszeń

Dostęp do portalu można uzyskać poprzez wybranie zakładki “Kontakt” -> “Support” w górnym menu na naszej stronie.

Wszyscy nasi klienci otrzymają osobnego e-maila z danymi do logowania do portalu.