W ramach usługi wsparcia technicznego obsługujemy wszystkie oferowane przez nas produkty i rozwiązania.
Dział wsparcia użytkowników aplikacji jest do dyspozycji klientów w dni powszednie od 8.00 do 17.00.
Nasi klienci mogą liczyć na szybką i rzeczową pomoc, korzystamy z dedykowanych systemów zdalnej pomocy by jak najszybciej rozwiązywać zgłaszane incydenty.
Klienci mogą rejestrować zgłoszenia wykorzystując następujące formy kontaktu:
- Portal pomocy technicznej https://support.emspartner.pl/portal/emspartner
- Wiadomość email na adres support@emspartner.pl
- Kontakt telefoniczny pod numerem 61 646 77 45
Portal pomocy technicznej jest najwygodniejszą formą rejestracji zgłoszeń. Na portalu poza śledzeniem realizacji zgłoszeń użytkownicy mogą przeglądać bazę wiedzy i rozwiązań. Zachęcamy do korzystania z tej formy kontaktu z działem pomocy technicznej.
Kiedy wyślesz zgłoszenie do Działu pomocy technicznej EMS Partner po raz pierwszy, w przeciągu 2 godzin przygotujemy dla Ciebie dostęp do naszego portalu na którym będziesz mógł śledzić wszystkie swoje zgłoszenia. Do tego czasu nie otrzymasz powiadomienia email o rejestracji zgłoszenia i nie będziesz mógł śledzić postępu prac nad zgłoszeniem.